مشاوره تلفنی در نوبه یاب

به جای اینکه از کار خود مرخصی بگیرید، در ترافیک بمانید و زمان زیادی را برای پیدا کردن جای پارک هدر بدهید، یا اگر در محل زندگی خود به مشاور با تجربه دسترسی ندارید و مجبور هستید برای  ملاقات با مشاور به نزدیکترین شهر بزرگ اطرافتان مسافرت کنید، همین حالا به صورت تلفنی با بهترین روانشناسان و مشاوران در حوزه های مختلف صحبت کنید. 

مراحل دریافت مشاوره تلفنی به چه صورت است؟

مرحله 1:

از بین مشاوران  با توجه به سوابق علمی، تجربه، نظرات کاربران و دیگر مولفه های موثر، مشاور مورد نظر خود را پیدا کنید و گزینه «دریافت مشاوره تلفنی» را انتخاب کنید.

مرحله 2:

تاریخ و ساعت مشاوره را انتخاب کنید

مرحله3 

ما با شما تماس خواهیم گرفت

پس از پرداخت هزینه مشاوره تلفنی،  گوش به زنگ تماس باشید. در  زمان درخواستی برای مشاوره، از یک خط ثابت با پیش شماره 021 بین شما و مشاور تماس  برقرار می شود و مشاور در خدمت شما خواهد بود شما هیچ گونه هزینه ای بابت تماس نخواهید داد و شماره تماس شما مخفی باقی می ماند. 

چرا باید مشاوره تلفنی بگیرم؟

  • ارتباط با بهترین مشاوران و روانشناسان کشور از هر نقطه ای از ایران ؛  مشاوران ما با صبر و حوصله به دغدغه شما گوش داده و شما را راهنمایی می کنند.
  • ارتباط با مشاور در هر کجا و هر ساعت؛ مکان و زمان دیگر معنایی ندارند. سرکار، در خانه و ماشین خود، با مشاور متخصص صحبت کنید.
  • هزینه مقرون به صرفه؛ با مشاوره تلفنی در زمان و هزینه های خود به مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنید.
  • تیم پشتیبانی ما، آماده ی پاسخگویی به شما است.

«کلیه حقوق محفوظ و متعلق به سایت نوبه یاب است»