سوالات متداول


سوالات مراجعان

چرا از نوبه یاب استفاده کنم

  • نوبه یاب به شما در جستجو و نوبت گیری آسان از روانشناس و مشاور مورد نظرتان کمک می کند.
  • نوبه یاب امکان مشاوره با مشاوران معتبر و متعهد را برای شما فراهم می نماید.
  • نوبه یاب تازه های روانشناختی را به اطلاع شما می رساند.
  • نوبه یاب باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود

چطور میتوانم مشاور یا روانشناس مورد نظر خود را پیدا کنم؟

  • شما میتوانید با جستجو در باکس سرچ در بالای صفحه نام مشاور یا مرکز مشاوره مورد نظر خود را جستجو نمایید.

چطور میتوانم از مشاور یا روانشناس مورد نظر اینترنتی نوبت بگیرم؟

  • در سایت یا اپلیکیشن ثبت نام کنید یا اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد شوید
  • مشاوره مورد نظر خود را جستجو و انتخاب کنید
  • از تقویم یکی از تاریخ های مشخص شده با رنگ متفاوت را انتخاب کنید
  • ساعت مشاوره را انتخاب کنید
  • پس از اطمینان از صحت اطلاعات ، دکمه پرداخت آنلاین یا پرداخت از کیف پول را بزنید.
  • پس از پرداخت ، نوبت شما ثبت می شود و شما پیامک ثبت نوبت دریافت می کنید

برای رزرو نوبت مشاوره، برخی از روزهای تقویم را نمیتوانم انتخاب کنم باید چکار کنم

روزهای سبز رنگ را فقط انتخاب کنید که نشان دهنده ظرفیت باز مشاور است اگر در تقویم نوبت خالی وجود ندارد ماه بعد را نگاه کنید

آيا امكان رزرو نوبت از طريق اپليكشن وجود دارد ؟

بله ميتواند با دانلود اپليكشن نوبه یاب از طريق گوشي خود نسبت به رزرو نوبت اقدام نمائيد 

آیا اپلیکیشن نوبه یاب در همه نوع گوشی هوشمند قابل نصب است؟

در حال حاضر فقط برای گوشی های اندروید طراحی گردیده و در آینده نسخه ی IOS هم منتشر خواهد شد.

 تائيد رزرو نوبت چه زماني هست ؟

زمانيكه نوبت را انتخاب مي نمائيد رزرو نهايي آن منوط به پرداخت وجه از طريق کیف پول یا درگاه اينترنتي ميباشد كه در صورت پرداخت هزينه ، نوبت شما تائيد و همچنين پيامك رزرو نوبت به شماره موبايل ثبت شده ارسال مي شود

آیا برای یک نفر میتوان دریک روز چند نوبت متفاوت گرفت ؟

 بله مانعی ندارد

آیا در زمان گرفتن نوبت باید مبلغی را پرداخت کنم؟

شما در زمان گرفتن نوبت علاوه بر تعرفه مشاوره تعیین شده توسط مشاور، مبلغ 3500 تومان به عنوان کارمزد سایت پرداخت می نمایید. 

من نمی توانم از مشاور مورد نظرم، وقت مشاوره بگیرم چون همیشه زمان مشاوره ایشان پر است. چه باید کرد؟

فعال‌سازی، لغو و یا تعیین ظرفیت مشاوران در اختیار مراکز مشاوره بوده و نوبه یاب نقشی در این خصوص ندارد.
اگر اصرار به مشاوره با ایشان دارید، می توانید با شکیبایی بیشتر و در روزها و ساعات آینده درخواست مشاوره خود را ثبت کنید. در غیر این صورت، سایر مشاوران این سامانه، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

آیا امکان رزرو مشاوره تلفنی در سایت نوبه یاب وجود دارد؟

بله امکان نوبت دهی مشاوره تلفنی وجود دارد و شما می توانید از مشاورانی که مشاوره تلفنی دارند نوبت بگیرید

مشاوره تلفنی به چه صورت انجام می شود؟

پس از ثبت نهايي نوبت مشاوره تلفنی ، از  طريق پيامك به مشاور اطلاع داده می شود و مشاور در زمان درخواستی، برقراری تماس را تایید می کند و سیستم تماس بین مشاور و شما را برقرار می کند. لازم به ذکر است هزینه برقراری تماس تلفنی به عهده سایت خواهد بود

درخواست مشاوره تلفنی داده ام، اما مشاورم در لحظه پاسخگو نیست چرا؟

زمان انتظار برای پاسخگویی و تایید یا لغو مشاوره توسط مشاور بین 1 تا 3 ساعت است. پیشنهاد نوبه یاب این است که شما درخواست مشاوره خود را برای سه ساعت آینده رزرو کنید تا جلسه مشاوره سر وقت برگزار شود.

آیا امکان لغو نوبت وجود دارد؟

چنانچه به هر علت نمی توانید در روز مقرر و در زمان نوبتتان برای مشاوره حاضر شوید حداقل 24 ساعت قبل از موعد نوبت به قسمت « نوبت های من رفته و از آنجا دکمه "لغو نوبت" را بزنید تا نوبت تان طبق قوانین و مقررات سایت لغو شود. توجه فرمایید امکان لغو نوبت اخذ شده فقط تا 24 ساعت قبل از موعد نوبت وجود دارد و در صورت لغو نوبت بعد از این زمان یا عدم حضور در زمان نوبت، مبلغ واریزی برگشت داده نخواهد شد. درصورت لغو نوبت قبل از ۲۴ ساعت مانده به موعد مشاوره ، کل مبلغی که بابت رزرو نوبت پرداخت کرده اید به کیف پول شما واریز می شود و شما می توانید از آن در رزرو نوبتهای بعدی استفاده کنید

اگر لغو نوبت توسط مرکز مشاوره انجام شود، تکلیف مبلغ پرداختی چه می شود ؟

در هر زمان و شرایطی اگر نوبت توسط مرکز مشاوره لغو شود ، پول به کیف پول شما بازگردانده خواهدشد  و شما می توانید از آن در رزرو نوبتهای بعدی استفاده کنید یا درخواست تسویه حساب بدهید تا پول به حساب شما واریز گردد.

آیا میتوانم برای شخص دیگری نوبت بگیرم؟

بله؛ می توانید در هر زمان از شبانه روز و از راه دور یا نزدیک با ورود به سایت و اپلیکیشن نوبه یاب برای هر یک از اعضای خانواده یا دوستان خود نوبت ثبت کنید.

جهت پرداخت هزینه رزرو نوبت از چه کارت بانکی استفاده کنم؟

از هر کارت بانکی امکان پرداخت خواهید داشت.

در صورتیکی نوبتی از طریق سامانه نوبه یاب رزرو شود ولی مشاور یا مرکز مشاوره پاسخگو نباشد چگونه می توان پیگیری کرد؟

تمام روانشناسان و مشاورانی که در سامانه نوبه یاب، امکان نوبت دهی برای آنها فعال شده است، ملزم به پذیرش مراجعانی هستندکه از طریق سامانه نوبه یاب، نوبت خود را رزرو کرده اند. در صورت همکاری نکردن مرکز مشاوره لطفا  از طریق یکی از  راه های ارتباطی با کارشناسان نوبه یاب  جهت پیگیری موضوع تماس بگیرید

نوبت گرفتم با خطا مواجه شد با اینکه از حسابم پول کسر شده و برنگشته است باید چکار کنم؟

 زمانی که نوبت شما تایید شده باشد باید پیامکی حاوی کدرهگیری برای شما ارسال شده باشد اگر پیامکی دریافت نکردید و در پرداخت با خطا مواجه شدید دوباره نوبت بگیرید و مطمئن باشید که بانک تراکنش را به حساب شما برگشت خواهد داد اگر تا 2ساعت مبلغ به حسابتان برنگشت در واتساپ به شماره  09140794621  اطلاع دهید.

اگر در مورد مشاور یا مرکز مشاوره سوال داشتم، چگونه سوال خود را مطرح کنم؟

با کلیک بر روی اسم هر مشاور یا مرکز مشاوره،  آدرس و شماره تماس مشاور یا مرکز مشاوره نشان داده می شود.  
سوالات مراکز مشاوره

مزایای نوبه یاب برای مشاوران و روانشناسان چیست؟

  • نوبه یاب شما را به تمام ایران معرفی می کند
  • امکان جستجوی آسان و سریع را برای کلیه شهروندان و حتی ساکنین سایر کشورها فراهم میکند.
  • امکان مدیریت نوبت ها را به شما میدهد.
  • با دریافت بیعانه یا مبلغ کل حق مشاوره در زمان نوبت گیری، لغو نوبت ها به حداقل می رساند
  • رفت و آمدها و تماسهای اضافی به مرکز مشاوره شما را کاهش می دهد.
  • مراجعین می‌توانند در هر زمان از شبانه‌روز در تمامی روزهای هفته  با مراجعه به نوبه یاب، نوبت مشاوره حضوری یا تلفنی  رزرو کنند.

آیا تمام مراکز مشاوره (روانشناسان و مشاوران) می توانند عضو نوبه یاب شوند؟ 

تنها مشاوران و مراکز مشاوره دارای پروانه معتبر از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و یا سازمان بهزیستی می توانند عضو نوبه یاب شوند.

مراکز مشاوره چگونه می توانند در نوبه یاب ثبت نام کنند؟

مراکز مشاوره از قسمت ثبت نام مراکز مشاوره می توانند در سایت نوبه یاب عضو شوند

آیا مرکز مشاوره بابت استفاده از سامانه نوبت دهی نوبه یاب، هزینه ای باید پرداخت کند؟

مراکز مشاوره می توانند به مدت 6 ماه به صورت کاملا رایگان از سامانه نوبه یاب استفاده کنند بعد از این مدت هزینه سامانه نوبه یاب برای مراکز مشاوره سالانه فقط 200 هزار تومان است. 

منشی مطب یا مرکز مشاوره چه نقشی در فرایند نوبت‌دهی آنلاین خواهد داشت؟

شما می توانید به حساب کاربری خود منشی اضافه کنید منشی با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی وارد حساب کاربری مرکز مشاوره می شود و به قسمت هایی که شما برای او مشخص نموده است دسترسی پیدا خواهد کرد. منشی می تواند نوبتهای رزرو شده را ببیند درصورت نیاز تغییر دهد یا لغو کند همچنین می تواند به صورت دستی نوبت ثبت کند.

نوبت‌های روزانه‌ی من چگونه تنظیم می‌شوند؟

 شما یا منشی تان این امکان را دارید که بر اساس روند کار خود و برنامه زمانبندی خویش ، نوبت هایتان را باز کرده، ویرایش و یا لغو کنید.

هنگام دریافت نوبت، هزینه دریافت می‌ شود یا مراجع هزینه را در مطب پرداخت خواهد کرد؟

در پنل کاربری تان می توانید مشخص کنید کاربر هنگام دریافت نوبت، چه مبلغی به عنوان بیعانه پرداخت کند. بهتر است به منظور  اطمینان از ثبت نوبت و جلوگیری از کنسلی‌های مکرر، هزینه‌ی نوبت یا حداقل بخشی از حق ویزیت از سوی نوبه یاب دریافت ‌شود و  به حساب شما واریز گردد.

چه مبلغی بابت ارائه نوبت مشاوره حضوری از مرکز مشاوره کسر می شود؟

بابت ارائه نوبت از مرکز مشاوره هیچ مبلغی کسر نمی شود و هزینه ارائه نوبت که در حال حاضر 3500 تومان است که از مراجع دریافت می شود 

مبالغ دریافتی از مراجعان چگونه به حساب مرکز مشاوره یا مشاور واریز می شود؟

سه روز پس از انجام مشاوره، مبلغ دریافتی بابت از مراجعان به کیف پول شما واریز می شود و شما می توانید درخواست تسویه حساب دهید و نوبه یاب مبلغ را به کارت مسئول مرکز مشاوره واریز می کند.
سوالات مشاوران تلفنی

برای ارائه مشاوره تلفنی چه افرادی می توانند ثبت نام کنند؟

مشاوران و روانشناسان دارای پروانه از سازمان نظام روانشناسی می توانند از قسمت ثبت نام مشاوران تلفنی در سایت نوبه یاب ثبت نام کنند

آیا امکان رزرو مشاوره تلفنی در سایت نوبه یاب وجود دارد؟

بله امکان نوبت دهی مشاوره تلفنی وجود دارد و مراجعان می توانند از مشاورانی که مشاوره تلفنی دارند نوبت بگیرند

آیا امکان برنامه ریزی مشاوره تلفنی در پنل کاربری وجود دارد؟ 

بله شما می توانید مشاوره تلفنی را در پنل کاربری خود ، مدیریت و برنامه ریزی کنید

مشاوره تلفنی به چه صورت انجام می شود؟

  • پس از ثبت نهايي نوبت مشاوره تلفنی ، از  طريق پيامك به مشاور اطلاع داده می شود و مشاور در زمان درخواستی، در اپلیکیشن نوبه یاب دکمه برقراری تماس را می زند و سیستم تماس بین مشاور و مراجع را برقرار می کند. لازم به ذکر است هزینه برقراری تماس تلفنی به عهده سایت خواهد بود

کمیسیون مشاوره تلفنی چقدر است؟

بابت برقراری تماس بین مشاور و مراجع و تامین هزینه ها ، به ازای هر دقیقه مشاوره تلفنی مبلغ 750 تومان از مبلغ دریافتی کسر و مابقی به حساب مشاور واریز خواهد شد.

مبالغ دریافتی از مراجعان چگونه به حساب مشاور واریز می شود؟

 پس از انجام مشاوره تلفنی، سهم مشاور از مبلغ دریافتی بابت مشاوره تلفنی  به کیف پول مشاور واریز می شود و مشاور می تواند درخواست تسویه حساب دهد و نوبه یاب مبلغ را به کارت مشاور واریز می کند.
 
سوالات ديگر

اگر در حین کار مشکل فنی برای من ایجاد شود چگونه حل خواهد شد؟

بخش پشتیبانی سایت نوبه یاب از ساعت 8:۰۰ الی ۲۲:۰۰ پاسخگوی مشکلات فنی شما کاربران محترم میباشد. شما میتوانید در واتساپ به شماره 09140794621 پیام دهید.

راه های ارتباطی با نوبه یاب کدام است؟

ایمیل
شماره تماس: 03832249684
تلگرام: @nobeyab
واتساپ: 09140794621